Bliv synlig på Google med SEO eller Google Ads

Bliv synlig på Google med SEO eller Google Ads

Vil du gerne forbedre din synlighed på Google? Der findes flere forskellige muligheder for at øge din synlighed på Googles søgemaskine.

SEO

En mulighed for at øge din synlighed på Google er søgeordsoptimering, også kendt som SEO. Søgeordsoptimering kan give mere organisk synlighed, hvilket betyder, at du ikke behøver at betale for de besøgende, der kommer ind på din hjemmeside. Dog kan SEO være en længere proces, da det tager tid at opnå en høj placering på Google.

Google Ads

En anden mulighed er at benytte Google Ads, som er betalte annoncer på Google. Dette er en hurtig og effektiv løsning i modsætning til SEO, som tager længere tid. Google Ads er betalte annoncer, hvor du betaler for de besøgende, der klikker på annoncen og lander på din hjemmeside.

Når man benytter Google Ads, er det vigtigt at have et dagligt budget. Det er afgørende at finde den rette balance, så man får vist sine annoncer, uden at budgettet løber løbsk. Det kan derfor være en fordel at have en specialist til at vurdere det rette daglige budget for ens annoncer.

Sammenspillet

Der er også fordele ved at kombinere SEO og Google Ads. En af fordelene er, at med Google Ads kan du byde på søgeord med høj konkurrence, hvor det kan være svært at opnå en høj placering organisk med SEO. Desuden kan Google Ads hjælpe med at finde nye søgetermer, som kan være relevante at optimere for organisk. Der er også en række SEO-optimeringer, der kan forbedre Quality score i Google Ads, såsom sidens indhold, hastighed og brugervenlighed. Disse elementer kan man aktivt arbejde på i SEO-optimeringen.

Find et godt performance marketing bureau

Cognito Digital har omfattende erfaring med både SEO-optimering og Google annoncering. Du kan finde mere information om, hvem Cognito Digital er, og hvad de kan tilbyde inden for SEO og Google Ads på deres hjemmeside.

Skriv en kommentar