Gør dine data til relevant trafik, og øg bundlinjen. Alt hvad du laver online har data. Derfor, så længe du ser dataene fra den forrige marketingkampagne og planlægger marketingkampagnen i overensstemmelse hermed, kan du betragte marketing som datadrevet.
Vi mener, at vores navn er gyldigt, så vi er mere ambitiøse end det. Når vi siger datadrev, er vi seriøse.
Datadrevet online markedsføring handler om at bruge tilgængelige data. Dataene kan variere fra e-mail-tilladelse til transaktionsdata, dvs. Data om dine kunder, medlemmer eller abonnementer.
Din online medieplan reflekteres naturligvis i ovenstående viden, og vi kan målrette annoncer mod den rigtige brugergruppe. Dette gælder for køb af Facebook, Google displayannoncering, Youtube og generelle displayannonceringsannoncer. Vi kan også målrette offlineprogrammer (såsom hjemmefordeling) til det rigtige målgruppesegment.
Derfor involverer datadrevet online markedsføring alt fra data til brugerprofiler til positionering på de rigtige kanaler. Kommunikation adskiller sig for forskellige typer, så det bliver nøjagtig og relevant kommunikation for den rigtige bruger.
Uanset om du driver en onlinebutik, har en stor kundeklub, har medlemmer eller abonnenter, er det meget vigtigt at medtage de tilgængelige data.
Kanalvalg
Der er mange hovedkanaler i digitale mediebilleder, og hver kanal har mange spændende muligheder og retninger. Vi fokuserer på at samarbejde med hvert medie og har ekspertkonsulenter inden for deres respektive områder. De er nørder, og det er vi stolte af. For kun ved at fordreje kanaler som AdWords og Facebook kan de bedste resultater oprettes.