Ulykken i Italien

Jeg havde lige fået sommerferie, og jeg har ventet på denne dag i flere måneder. I dag var min sidste skole lige inden jeg skal starte i 3g. Men det var ikke det jeg havde glædet mig til. Jeg skulle nemlig ud og rejse i sommerferien sammen med min familie. Det en rejse vi havde bestilt for to måneder siden, og jeg har ikke tænkt på andet lige siden. Det var en rejse til Italien. Et sted vi aldrig havde været før. Jeg havde allerede pakket min kuffert, og vi skulle allerede rejse i morgen. Vi skulle være afsted i 3 uger. Næste morgen tager vi så tidlig mod lufthavnen. Klokken var omkring 6 om morgenen. Vores fly tog afgang klokken 12. Lidt før 12 stiger vi så på flyet, og gør klar til at lette. Der går nogle timer, og vi er endelig i Italien. Der var så smukt. Jeg så, så mange ting. De første dage var vi meget på stranden og i poolen. De næste dage havde vi aftalt at tage på en skovtur, en af dagene. Det gjorde vi så næste dag. Hele familien. Vi tog i lang gåtur. Vi så en masse dyr, og hyggede os. Da jeg mærker efter min telefon i lommen, kan jeg ikke mærke den. Der ved jeg at jeg har tabt den et sted. Jeg går tilbage af den vej, jeg har gået, og ser den så ligge på jorden. Jeg må have tabt den. Da jeg tager den op kan jeg se skærmen er flækket. Det ødelagde lidt min ferie, men jeg havde alligevel ikke brugt den så meget hernede. Jeg måtte bare vente til jeg kom tilbage til Danmark igen. Efter de tre uger var gået, vendte vi tilbage til Danmark, og jeg tog ned til Fixphone, for at få repareret min telefon. De skiftede skærmen, på ingen tid.

En kommentar til “Ulykken i Italien”